• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Honda pc50 deluxe

Gestart door Ruben Gerits, donderdag 23 mei 2013 - 22:20

« vorige - volgende »

Ruben Gerits

Ik ga het voorlopig houden bij kappen herspuiten en lichten laten werken + motor goed late bollen. Volledige frame is misschien voor volgende zomer. Deze zomer heb ik nog een ander project dat al even staat te wachten

Niet echt 4takt gerelateerd maar af en toe is het nodig om droog te zitten.

stekel

Ook een heel mooi project!
Je zit droog, warm, en het rijdt geweldig!
(en het is Engels  :grin: )
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Jouw tank rekje is veel mooier dan het mijne! @____@
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Ruben Gerits

Citaat van: Peter van Geelen op vrijdag 31 mei 2013 - 22:16
Jouw tank rekje is veel mooier dan het mijne! @____@
Er zitten toch ook wel serieuse roest plekken op. Maar in het algemeen lijkt mijn chrome wel beter. Alleen mis ik veel onderdelen die moeilijk te vinden zijn.

Goldie

Citaat van: Ruben Gerits op zaterdag 01 juni 2013 - 11:45
Alleen mis ik veel onderdelen die moeilijk te vinden zijn.


Ik had je gewaarschuwd....
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Ruben Gerits

Klopt, maar dat maakt het ook leuk. En uiteindelijk krijg je het allemaal wel gevonden. Minder leuk is de rotzooi van de vorige eigenaar wegwerken. Niet alle rubbers terug steken, rijden zonder luchtfilter, slecht verven, ... Het blijft maar komen.

Heb inmiddels wel al een koplamp behuizing en een teller gevonden. Nu alleen nog de lamp voor erin.

Goldie



Dat is inderdaad het leuke aan de hobby, alleen het optelsommetje aan het einde is minder.  :yuush:

Heb je al knappe exploded views, die maken het zoeken en in elkaar zetten een stuk makkelijker
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Ruben Gerits

Er is normaal een shopmanual onderweg naar mij, ik hoop dat daar alles in staat om het ineen te zetten :)

Goldie

Peter heeft ook allemaal downloads op de main page

http://www.4-stroke.net/downloads-and-library/browse-all-categories/viewdownload/7-parts-lists/221-honda-pc50

eerst even apart inloggen daar en dan even rondneuzen, er is ook pc50 spul
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Ruben Gerits

Het gaat goed vooruit. Spatborden zijn bijna klaar om gespoten te worden, en alle onderdelen zijn besteld voor de overige herstellingen. Hoop over een paar weken alles klaar te hebben zodat ik kan beginnen met touren.

stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Ruben Gerits

Foto's komen zodra ik iets te tonen heb :) de pc50 gaat steeds verder uiteen, als het weer wat mee zit kan ik volgende week alles spuiten. Als mijn onderdelen dan toevallig ook al aankomen zou geweldig zijn

Ruben Gerits

Yay! nieuwe onderdelen



Als dit er allemaal op zit kan ik de pc50 terug deftig late lopen en beginnen met rondrijden. De spatborden kunnen later nog volgen, zolang het maar droog is dan :)

Peter van Geelen.

Mooi man! Nieuwe onderdelen zijn altijd bijzonder fijn! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.