• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

>>>> HONDA PC50 FRAME STICKER BESTELLEN? <<<<

Gestart door Peter van Geelen., vrijdag 07 juni 2013 - 16:35

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Schrijf in dit topic alleen hoeveel SETJES VAN TWEE stickers die je wilt hebben, zodat we een duidelijk totaal kunnen krijgen.



Discussies vinden HIER plaats.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Ruben Gerits

Voor mij 3 setjes (paar reserve nemen voorals ik eens een restauratie ga doen)

Kleesbees

C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

Goldie

#4


2 setjes,


je weet maar nooit of ik nog ruimte voor zo'n ding krijg  en anders plak ik ze op mijn Gazelle  :yarr:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Stefan


Ruben Gerits

Bij deze ga ik de bestellingen afsluiten. Stickers zijn besteld, volgende week krijg ik een eerste proefdruk aan waarna ik hopelijk mijn goedkeuring kan geven voor de andere 12 stickers.

Eenmaal ik alle stickers heb laat ik jullie iets weten zodat je deze stickers zo goed koop mogelijk tot bij u kan krijgen.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Ruben Gerits

Stickers zijn besteld. Ik hou jullie op de hoogte in verband met de levering en betaling ervan via persoonlijk bericht. Stickers gaan op 5 euro per set komen. Misschien kan er iets geregeld worden dat de stickers voor degene die dicht bij elkaar wonen in groep verstuurd worden?

Ruben Gerits

#10


Jullie kunnen allemaal een bericht bij je persoonlijke bericht verwachten met verdere instructies.

Ik heb ook 3 extra setjes gekregen :) Dus als nog iemand interesse heeft mag je altijd contact met mij opnemen.

Ruben Gerits


Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Ruben Gerits

Aan Stefan: ik heb nog geen reactie gehad op je bericht, daarom twijfel ik of je mijn bericht wel hebt gehad. Er zijn namelijk meerdere gebruikers met de naam "Stefan" op dit forum, dus is misschien bij de foute terecht gekomen (en is het voor mij ook onmogelijk om je zo te contacteren).

Stefan

hoi Ruben, heb inderdaad geen bericht gehad...