• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Afscheidsrit zondag 17 november 2013

Gestart door DAX6, woensdag 06 november 2013 - 12:17

« vorige - volgende »

DAX6

Voor degenen die al eerder met mij hebben meegereden de laatste 25 4 takt jaren organiseer ik hierbij mijn laatste 2 wielerrit.
Omdat ik onder begeleiding rijd mag ik wel rijden.
Het wordt een korte rit naar Lage Vuurseche om daar een pannenkoekje te prikken en gezellig bij te praten .
De kosten van het eten. Komt voor jullie eigen rekening. Tevens bestaat de mogelijkheid bij mij thuis onderdelen of machines aan te schaffen tegen prijzen die je niet aantreft in de gangbare winkels of zeer zeldzaam zijn geworden. Je kunt er je voordeel mee doen.
Verzamelen ; 12.00 uur
Vertrek ; 13.00 uur
Verzamelen ; Aalbertszlaan 5 te Odijk.
Komt allen waardoor mijn laatste rit ook voor mij en jullie een mooi afscheid wordt.
Er is slaapgelegenheid indien nodig
Een groot deel van de opbrengst van de verkopen gaat naar de stichting " Make a Wish" ten behoeve van ongeneselijk zieke kinderen met een lage overlevingskans verwachting. Een ander deel voor onderzoeken naar mijn mysterieuze ziekte in de VS vanwaar ik diverse aanbiedingen heb ontvangen.
Nogmaals laten we er een leuke dag van maken!,!,

Peter van Geelen.

Ik ben dan helaas in het buitenland en ik hoop dat het een fijne dag voor je word. :smile:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Helaas.....Ik ben dan onderweg naar Tanzania.
Uiteraard hoop ik op een droge dag en mooi weer.
Veel plezier!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.