• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Collectie bromfietsen

Gestart door DAX6, donderdag 07 november 2013 - 11:01

« vorige - volgende »

DAX6

Totale collectie.(toaal 70 bromfietsen en motoren) stuur een e-mail naar hasvanrossum65@gmail.com voor info/status per machine.
P50/PF /pc/C /310/311/320 tt/ts/ts50dx/C 50/C 50dx/SS /cd enz / ps
In onderdelen
Ps50 smalle tank
C100 rood ,frame,voorvork,stuur,beenshilden,kastjes professioneel gespoten
C110. Rood,frame,voorvork niet gespoten
C50,groen,keihard frame I.z.g staat
Gorilla,100% origineel!ik moet hem nog op kenteken zetten!bj 1981
CB 50,zwaar gerestaureerd,pof.gespoten,electronische ontsteking,voorpoten opnieuw verchroomd,nieuw staat,nieuwe uitlaat voor goede tegendruk vermogen motor,nieuwe originele uitlaat + 2de 50cc wordt medegeleverd
C 50, grijs,keihard frame I.z.g staat

C 320 frame,zwart,I.z.g.staat
C 310s,zeer bijzonder,heeft gereden bij de Rijks politie van Den Bosch in 1964,wit ,tank,wit,serie nummer opgezocht in politie archief en komt overeen, men wilde hem graag voor het Politie museum. Hebben.
Enz.
Machines zijn met kenteken
De prijzen beginnen bij € 375,00
Op geen enkele machine wordt garantie gegeven,wel een verkoop overeenkomst.
Bij iedere vertel ik een eerlijk verhaal,zodat je niet denkt een kast in de zak te kopen.
De meeste prijzen liggen onder die van markt plaats en zijn afhankelijk van kwaliteit of zeldzaamheid,hoeveel er gebouwd zijn en frame nummer.
Gereserveerd ,Verkocht
Gorilla 50, Verkocht
Honda gereedschap doos met org.gereedschap, Verkocht
CS 50,gereserveerd
C310A gereserveerd
C320S,TS50,Belgie,Bordeaux rood,verkocht
C310 frame,wit,verkocht
Gadget, Model kunstenares mdm Leblon-Delienne /DAX verkocht
De meeste machines worden verkocht te dezelfde prijs als ik destijds. Betaald heb,tenzij ze zijn gerestaureerd.
Voor een volledige lijst stuur een E - mail naar hasvanrossum65@ gmail.com.
Voor foto's zie HVN site ,ga naar foto's leden ,vervolgens DAX 6 en dan Honda collectie. Zie ook gadgets waarvan het meeste nog te koop is ( dit item moet ik nog bewerken en up to date maken.)
Qua onderdelen heb ik een waarde liggen van ca. € 30.000,00 ( NOS en gebruikt)
Stel uw vragen, mijn prijzen zijn zonder meer schappelijk, tenzij het een zeldzaam onderdeel betreft.
Sla nu je slag.