• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Re: motorrijbewijs

Gestart door Peter van Geelen, vrijdag 14 november 2014 - 21:31

« vorige - volgende »

Peter van Geelen

Citaat van: wim op woensdag 12 november 2014 - 13:13
Kenteken kwijt bij harder als constructiesnelheid op de roller of actief gemeten, bij snor en brom.
Dus zal iets van boven de 45 en 30 zijn.
Al vanaf juli'14.
De overheid?? Pfffffffff.

Kuuuuu... Hmmm... Dan moet de SS nog maar even op stal blijven staan. Niet dat dat ding al klaar is, overigens ;D
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

Gewoon lekker op motorkenteken zetten. Veel makkelijker.

Gr. Wim.

Peter van Geelen

Zit ik ook aan te denken en dan gelijk maar even het rijbewijs haha
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34


Peter van Geelen

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

Citaat van: PB van Geelen op maandag 17 november 2014 - 21:20
Zit ik ook aan te denken en dan gelijk maar even het rijbewijs haha

Had je toch al, of zit je illegaal met motoren te schuiven.... :o
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Even afgesplitst van het originele topic;

*kuch*

Zo heel af en toe waai ik even uit op de VF700 en dat dan op een stil gebied. Lang leve de polder. Maar da's niks nieuws, ik had op m'n 18e een MZ ES150 en reed daar al op en neer mee naar de basis. Die is later verkocht en daarna druppelde langzaam de Honda's binnen die ook niet altijd even binnen toegestane limieten bleven!

Mijn interesse gaat uiteindelijk alleen maar uit naar lichte motoren, die VF700 is mij soms als een beetje te rap haha
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34

Herman heeft nog een mooie Honda CB250, of iets rapper, CB350 te koop staan  ;) (twins)

Peter van Geelen

Ik weet het! :D
Leuke modellen en heb ook zeker wel interesse in de 350, maar niet de middelen.
Misschien ook volgend jaar.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34

Rijdt als een trein de 350! heb er al een rondje op gemaakt, wat een beest!
Misschien dat hij hem wel wilt reserveren voor je!

Peter van Geelen

Hmmm da's ook nog een optie, ja. Effe over piekeren :)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

Aanbetalinkje erbij en reserveren.

Goldie

#14
hoho, er kan misschien nog iets van de prijs af!!!, er moet ook nog een rijbewijs betaald worden  ;D


en PEUT  :o
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70