• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Stomme euro D:

Gestart door Peter van Geelen, donderdag 12 maart 2015 - 09:00

« vorige - volgende »

Peter van Geelen

De huidige verhouding tussen de euro en de dollar is leuk voor de export, maar niet voor de import! Wie koopt er (regelmatig) uit niet-Europese landen en ziet z'n "winst" al verdampen?
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

#1

Wil eigenlijk verbeterde voorvorkbussen bestellen in usa, maar is me even te duur nu...

Bestelde wel veel uit Japan en US, er zijn veel dingen die hier gewoon niet te krijgen zijn, dan maakt de prijs ook minder uit. Maar als je het koopt omdat het goedkoper is reken dan nog op zo'n 30% voor de postbode. 30% is ook over verzendkosten....

Kwam er wel achter dat de Zweedse monkeystore ook Amerikaanse onderdelen begint te verkopen, weer eens wat anders dan de Chinese invasie. Niet goedkoop, maar wel snel en zonder 30%
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Doe es een link naar die zweden? o:
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

#3
Haha, wie was het ook alweer die de pagina met linkjes overbodig vond ðŸ˜,, ene Race-eend....

Het is dus 99% voor monkeys
Www.monkeybiker.se

Wel even op het Engelse vlaggetje drukken.
Amerikaanse parts zijn "tb parts". Maar ze hebben het onderdeel wat ik zoek weer net niet.........  :-[
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

*kuch*  ;)

Danku voor de link!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Maarten

ik heb onlangs een setje banden gekocht via www.oponeo.nl. Dat is eigenlijk een Pools bedrijf, maar prijs vs kwaliteit is goed te doen.

Maarten

schwantz34

bestel ik ook altijd mijn banden. prima bedrijf, kwaliteit is goed, tot nu toe alleen maar nieuwe banden gekregen (dus geen banden van 5 jaar oud ofzo) en prijs is scherp. Top!