• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

forum

Gestart door wim, zondag 17 mei 2015 - 10:32

« vorige - volgende »

wim

Als je op de homepage op de forumlink klik krijg je: page not found.
Waarsch omdat er als adres   http://forum.4-stroke.net/  staat.
Dit moet zijn:  http://www.4-stroke.net/forum (dat heb ik even uitgevonden ;) )
Tenminste, dan komt het forum wel in beeld.

En mn avatar is weg :o

Gr. Wim

Peter van Geelen

Er wordt aan gewerkt, ik heb gewoon te weinig tijd :)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

Gaan de nu lopende topics vanaf de datum dat het topic startte automatisch mee naar t nieuwe forum? Dus wat ik nu schrijf niet voor niets is? Foto's en verhaaltjes maken enz en straks niet meer te vinden.

Gr. Wim.

Peter van Geelen

Hai Wim,

Dit forum blijft als archief altijd open. Ik kan het forum niet overzetten naar de nieuwe software omdat die migratie teveel geld kost. Helaas hebben de mensen die de conversie programma's hebben gemaakt geld geroken. Sorry :)

Het forum -moet- helaas worden omgezet omdat ik nu met twee gigantische lijsten van gebruikers en data moet werken wat heel erg kwetsbaar is. Als iemand zich registreert op de website, dan zorgt een ander stukje software ervoor dat er ook een registratie plaats vindt op dit forum. Op die manier kan de nieuwe gebruiker ook inloggen op het forum. Als er iets mis gaat met dat ene stukje software, dan ben ik (weer) de sigaar en daar heb ik geen tijd voor. Ik wil de leden zoveel mogelijk comfort en gebruiksgemak (en ook plezier) bieden en er zelf ook nog lol in hebben.

Wat je wel kunt doen en wat misschien handig is, als je het onderwerp voortzet op het nieuwe forum. Zo blijft er nog wat continuiteit.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie


Kunnen we beginnen met een soort linkje naar het oude onderwerp/forum?
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Sure, is een goed plan! Op die manier kan er even worden teruggelezen!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

stekel

Ehh.....Hellup!

Kan niet inloggen op het "nieuwe forum"
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen

Kan je wel inloggen op aan de linkerzijde van de voorpagina?
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Overigens moet je wel op I Agree klikken voor de cookies als je wilt kunnen inloggen. Heb ik helaas niet verzonnen, ik ben het verplicht te vragen.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Goed, die verplichte cookiewall zal me een zorg wezen dus die is weggehaald.

Maar Stekel, kan je nu inloggen of niet?
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Oscar

ik niet in ieder geval...

Peter van Geelen

Dank je wel voor het melden.


Ik heb het even nagekeken en om een of andere reden was je account in 2014 niet geactiveerd. Dat is nu wel het geval dus kanje het nog eens proberen en melden of het gelukt is of niet?


Dank je wel!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Ik ga ervan uit dat het nu in orde is.

Ook voor Stekel, om een of andere reden was je account niet geactiveerd. Dit is bij 58 accounts gebeurd en ik heb geen idee waarom.

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Oscar

Bij mij nog niet. Ik heb nog gemeld dat ik m'n pasword kwijt ben maar het lukt ook niet met de dan ontvangen verificatie code

Peter van Geelen

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of