• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

blok van ss50 stralen

Gestart door scholten45, zondag 14 november 2004 - 17:42

« vorige - volgende »

scholten45

ik heb mijn blok van mijn  s50 geparelstraald(als je dat zo schrijft)
met ik het blok nu nog op nieuw lakken of gewoon een week laten liggen en niet aan komen.
ivm de zure regen e.d. in nederland.

SS-Casper

Het is wel een nieuw laagje metaal (nieuw in de zin van nog niet blootgesteld aan vanalles)

Dit kan dus gewoon weer zo dof en smerig worden als dat hij was. Als je deze staat wilt behouden kan je hem het beste eventjes lakken. Of je moet elke dag graag willen poetsen.

Welke lak je hier het beste voor kan gebruiken weet ik niet. Maar dit zullen ze wel bij auto en brommer speciaal zaken weten.
Ik zag, Ik kwam en ik reed weer door

Zolang ze lullen schrijven ze niet :mrgreen:

Barry

Wat ook een goede manier is, is om het alu goed te poetsen met alu (van het merk belgom) poets.
Dan krijg je een soort bescherm laagje er over waardoor het materiaal langer glimmend blijft.
Als je dit af en toe doet blijft hij netjes glimmen.
Is wel wat meer werk uiterraard.
Honda the power of dreams ;D

ebbo

belgom is tekoop bij de betere motorzaak en kost ongeveer 11 euro d8 ik.
en dan krijg je een potje waar je wel ff mee doet ;)
whoehoe!

Peter van Geelen.

Een immidremel met een poetskop vol belgom scheelt een hoop werk ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Honda the power of dreams ;D

niels

wow Belgom vandaag ook aangekocht en  :durr: :durr: :durr: erg mooi het resoltaat. :love:
mijn carter voor een deel gedaan(test)
dit wil je niet weten hoe mooi het is geworden.
super dus en een aanrader voor idereen hier !!!! :grin:

butt head

ik ben benieuwd wie als eerste zijn blokje zo hard heeft glimmen als mijn oude ss blokje.  :grin:

niels

pffff das wel ff doorpoetsen met mijn blokje hahahha
maar ik zou wel eens meer fotos van leden willen zien hoe hun het blokje hebben?
Voor het opdoen van een idee,
ik heb mijn voetcilinder al zwart gespoten met hitte bestendige verf

butt head

#9
op de cilinder hoef je geen hitte bestendichte verf te spuiten die word namelijk niet warmer dan 120 grade als het goed is.

cd65 waar ik heele maal niets aan ga doen.


als je een nog foto's wil van mijn zb, ss50 en nog wat andere blokken hoor ik het wel

niels

#10
nou de ss50 fotos vindt ik wel gaaf te zien.
Wat ik ook nog wil weten : ik zie een voet,hak schakel-pedaal.
is dit goed werkend of is een enkel teen schakel-pedaal beter in de omgang?

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

butt head

Citaat van: niels op zaterdag 29 oktober 2011 - 17:22
nou de ss50 fotos vindt ik wel gaaf te zien.
Wat ik ook nog wil weten : ik zie een voet,hak schakel-pedaal.
is dit goed werkend of is een enkel teen schakel-pedaal beter in de omgang?

hak teen, teen maakt geen drol verschil. een hak teen schakelpedaal is wat fijner schakelen als je herstellende bent van een enkel breuk. hoef je aleen maar je voet op het pedaal zetten. om te schakelen.