• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Te koop: Monkey Z50M

Gestart door Gvdwyngaert, dinsdag 30 november 2004 - 21:40

« vorige - volgende »

Gvdwyngaert

Zeer zeldzame Monkey, in zeer goede staat, nieuwe chrome
vraagprijs: â,¬ 3000

Maus

K heb geen interesse....

maar damn wat een bak met geld zeg, 3000 euro...  :shock:

Misschien is het dan wel handig om te vertellen wat er precies zo bijzonder aan is, en mss een foto erbij te plaatsen?

Lorre

In België kost een echte Monkey altijd zo rond de 2000Euro, voor een originele, als er aan deze nog een en ander veranderd is, Takegawa stukken ofzo, is dit eigeijk een normale prijs.
Leertouwer vraagt toch ook zo veel voor een mooie SS50?
(zelf zou ik nooooooit zoveel geld geven aan een brommer)

Willem

Ze vragen zelfs niet zo veel voor een SS bij Leertouwer. Domme belg :lol:

Lorre

Bij Leertouwer vind ik er niet veel info over, maar op de site van 4stroke bike centre staat duidelijk: nieuwbouw SS, 3300EUR.

maarten

ja, maar dat is ook echt een nieuwe, opgebouwd uit een oud frame, met verder alleen New old stock dacht ik.
Last edited by maarten on Thu Jan 06, 2005 11:36 pm; edited 202 times in total

Gvdwyngaert

Blijkbaar zijn jullie echte Monkey experten! De Monkey Z50M werd gelanceerd in 1967 en was de eerste Monkey met de bekende 49cc SOHC motor. De M werd na 2 jaar vervangen door de "Z50A".
Deze sites kunnen misschien helpen: www.monkeybike.co.uk/acatalog/history.html of www.monkeyprep.com/monkhistory.htm

Cheers

Roetkah

is daar niet ook zon 100 cc model van gemaakt?
:D Simply The Best :D

Crazy Cavan

Citaat van: "Roetkah"is daar niet ook zon 100 cc model van gemaakt?

100cc met zo'n klein dingetje?!? :shock:  ben je gek! dan trilt dat ding uit elkaar

Peter van Geelen.

zeer gewild bij vrouwen...  :lol:  :roll:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Crazy Cavan


maarten

Last edited by maarten on Thu Jan 06, 2005 11:36 pm; edited 202 times in total

Roetkah

is toch echt een 100cc van hoor!

denk ik
:D Simply The Best :D

XL50deSeauje

Citaat van: "Roetkah"is toch echt een 100cc van hoor!

denk ik

Dat is kolder niks van waar... Misschien doel je op de cz 100?
Nee! Jij?

Viperdax

de meeste hebben er hier inerdaad nog niet veel kaas van gegeten. dat 100cc halen jullie zeker van de zc100 of niet roetkah? maar das ook gewoon 50cc hoor.

monkey is naar mijn weten altijd met 50cc geleverd. opvoeren is natuurlijk geen probleem, maar niet orgineel