• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

-jingcheng dax-

Gestart door john doe, maandag 27 december 2004 - 14:22

« vorige - volgende »

john doe

allo iedreen
klein vraagje als jullie even tijd voor wille maken,ik wil denk ik een dax kopen ,allen de originele mag toch niet op de weg?of wanner wel?
dus mischien een jingcheng,waar kan ik die het beste kopen en hoe duur

want ik ga geen 1800 voor een jing neertellen..bij een dealer
alvast bedankt 8)

Anonymous

Citaat van: "john doe"allo iedreen
klein vraagje als jullie even tijd voor wille maken,ik wil denk ik een dax kopen ,allen de originele mag toch niet op de weg?of wanner wel?
dus mischien een jingcheng,waar kan ik die het beste kopen en hoe duur

want ik ga geen 1800 voor een jing neertellen..bij een dealer
alvast bedankt 8)

Een Jincheng Dax mag gewoon op de weg aangezien hij een E-keur heeft; bij mijn weten mag een Honda Dax niet op de weg tenzij er een motorkenteken op zit of zo.

Ja, waar kun je hem het beste kopen? Mijn 4-takt (Liberty van Vespa) heb ik toch maar bij een dealer gekocht. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar het geeft mij een veiliger gevoel.

Een nieuwe Jincheng Dax kost bij een dealer misschien rond de 1800,00 Euro, maar misschien heeft hij een gebruikt exemplaar staan? Die zal allicht voor minder de deur uitgaan.

Veel succes bij het zoeken naar een Jincheng Dax en ik zou ook eens een bezoek brengen aan het Jincheng forum.

Roetkah

De dax wordt dacht ik samen met o.a. de CB50 in september 2005 goedgekeurd. Je kan dan denk ik in duitsland (www.ebay.de) veel vinden bij daxjes!

Succes!
:D Simply The Best :D

Viperdax

Citaat van: "Roetkah"De dax wordt dacht ik samen met o.a. de CB50 in september 2005 goedgekeurd. Je kan dan denk ik in duitsland (www.ebay.de) veel vinden bij daxjes!

Succes!

dat is nog niet helemaal zeker. in ieder geval moet je voor een bepaalde datum zijn anders krigj je wel een keuring nu is het een schouwing, dat houd in: je gaat erheen, je geeft t frame nummer, dat word gecontroleerd, t type word gecontroleerd(niet type goedkeru maar het type) en di gegevens wordenmet die van jou, als je ouder bent dan 16 jaar, door gestuurd naar de rdw, die het weer nou jou toe stuurt.

maar je kent nederland, niets is zeker. ik zou zeggen ga voor een dx90. ookal ben je 16. 50cc eronder, en laat hun dan maar eens aantonen dat je de wet overtreed!

Barry

T blijft een moeilijk onderwerp.
Maar de makkelijkste weg is inderdaad om een Jingcheng Dax te kopen.
Die heeft standaard al een goedkeur.
Bel morgen Leertouwer eens op, misschien hebben die op t moment nog een gebruikte staan.
Honda the power of dreams ;D