• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

En toen stond er een PS50 in mijn schuur!

Gestart door Peter van Geelen., donderdag 20 februari 2014 - 01:13

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Met grote dank aan Herman, mijn P verzameling is nu compleet! (Behalve dan de PF, maar daar heb ik er letterlijk al 15 van gehad...)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Kleesbees

Da's een leuk compleet ding zeg!

Veel rijplezier ermee.  ;)
C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

Goldie

Cool, wat zijn de plannen!

Heb je ook een P25?
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Momenteel heb ik er nog even geen plannen mee, ik hoop deze zomer wat meer sleutelruimte te kunnen bouwen. Ik hoop hem wel aan de pruttel te krijgen deze zomer! P25's hebben hier zover ik weet nog nooit gereden, dus eentje vinden zal praktisch onmogelijk zijn. Wat ik wel van plan ben met twee P50's is om deze snorfiets te maken. Dan kunnen we hier lekker rondtuffen zonder helm op een apart brommertje!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Citaat van: Peter van Geelen op zaterdag 22 februari 2014 - 16:16
Momenteel heb ik er nog even geen plannen mee, ik hoop deze zomer wat meer sleutelruimte te kunnen bouwen. Ik hoop hem wel aan de pruttel te krijgen deze zomer! P25's hebben hier zover ik weet nog nooit gereden, dus eentje vinden zal praktisch onmogelijk zijn. Wat ik wel van plan ben met twee P50's is om deze snorfiets te maken. Dan kunnen we hier lekker rondtuffen zonder helm op een apart brommertje!

Zo onmogelijk is het niet  :yarr:

http://www.4taktwinkel.nl/Webwinkel-Product-58482575/Honda-P25-Japans-(30).html

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Neeeeee, ik wil het niet weten! xD

Geen ruimte, noch centen voor dit brommertje haha
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34

mooi brommertje! eenmaal rijdend ga je er zeker veel plezier aan beleven!  :grin:

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

Ziet er heeel netjes uit! En bromt ook lekker zo te horen!
Goed bezig! :grin:

wim

Draait erg mooi, geen klappie verkeerd.

Gr. Wim.