• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

het doek is definitief gevallen

Gestart door DAX6, zondag 18 mei 2014 - 15:53

« vorige - volgende »

DAX6

Viertakters,
De meesten van jullie kennen mijn medische verhaal nu wel,maar toch had ik nog enige hoop ooit op een geschakelde machine te mogen gaan rijden. Helaas, het mag niet zo zijn. 2 weken geleden werd ik geconfronteerd met een afschuwelijk vooruitzicht. Ik ben mij kapot geschrokken, 4 jaar voor niets keihard getraind,ondersteund door 4 zeer dappere vrienden. De kans is groot dat ik weer in een rolstoel beland en eigenlijk nog erger dat ik de 70 jaar niet zal bereiken omdat er telkenmale nieuwe complicatie's optreden. Mijn "Dream "is definitief over. :pissedoff:
Daarom ga ik verhoogd tempo proberen mijn machines en onderdelen te verkopen. Veel van de aangeboden waar is 100% origineel Honda, de prijzen zullen schappelijk zijn.
Vandaag begin ik met de onderdelen, deze lijst zal herhaaldelijk worden ververst. Aankomende week met de bromfietsen en motoren,veel heb ik al via mijn netwerk naar Belgie en Nederland verkocht,maar er blijft genoeg moois over.
groet,
Herman
NB.Peter van Geelen heeft mij toegezegd ondersteuning te verlenen bij het plaatsen van foto's van de machines.

Goldie


Dat is een zure mededeling....

De Gorilla trike kan blijkbaar ook geen uitkomst bieden, met AT blok dan...

Sterkte

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

DAX6

Citaat van: Goldie op zondag 18 mei 2014 - 18:56

Dat is een zure mededeling....

De Gorilla trike kan blijkbaar ook geen uitkomst bieden, met AT blok dan...

Sterkte

Sven


Sven ,het is de enige mogelijkheid omdat ik dan niet hoef te schakelen, dus ik ben zeer dringend op zoek naar een goed blok, 2de type,om toch nog te kunnen rijden, ook eventueel te ruilen voor onderdelen.